Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Fundusze Europejskie

Załatwianie spraw

Wszelkie problemy, zapytania, reklamacje, uwagi, wnioski związane z działalnością Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. kierować należy do biura obsługi klientów w każde dni robocze w godzinach od 07:00 do 15:00.

  • Osobiście - biuro zlokalizowane jest w holu wejściowym budynku administracyjnego Przedsiębiorstwa zlokalizowanym przy ul. Przemysłowej 12 w Sandomierzu.
  • Telefonicznie, pod wskazanymi numerami:
  • (15) 832-36-79 w. 129
  • (15) 832-23-26 w. 129
  • (15) 832-28-44 w. 129

Sprawy i zapytania związane z działalnością poszczególnych Zakładów kierować należy bezpośrednio do kierownictwa i odpowiednich pracowników poszczególnych Zakładów.


 

Prezes Zarządu dr Piotr Sołtyk
przyjmuje interesantów
w każdy poniedziałek
od godz. 1200 do 1300

Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Zaktualizuj swoją umowę

Faktura elektroniczna

Faktura elektroniczna

Odbiór odpadów

Jak segregować odpady

Wirtualny Cmentarz

Cmentarz Komunalny w Sandomierzu