Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 12 w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy, ogłasza zamiar fizycznej likwidacji pojazdów:
- Samochodu ciężarowego typu Man 26403 (hakowiec), rok produkcji 1996, nr rejestracyjny TSA V385, VIN WMAT370723WDZ7724 (pojazd wycofany z ruchu).
- Przyczepy ciężarowej (do przewozu kontenerów), typu NufaRC1820ZPK, rok produkcji 1996, nr rejestracyjny TSA P854, VIN TP937296008 (obecnie nieużywana).
Podmioty posiadające niezbędne uprawnienia określone przepisami zawartymi w ustawie z dn. 20.01.2001r. o recyjklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji Dz.U. Nr.25 poz.202 z póź. zmianami i zainteresowane wykonaniem tej usługi zapraszamy do składania ofert w terminie do 21 września 2015 roku, do godz. 12-tej na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz.
Do złożonej oferty prosimy dołączyć dokumenty formalno-prawne, kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Decyzję na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wraz z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie odzysku odpadów powstających w związku z prowadzeniem stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji.
Jednocześnie informujemy, że złożona oferta powinna zawierać cenę za 1 kg złomu stalowego wagi pojazdu. Wagę złomu stalowego stanowi waga pojazdu pomniejszona o 10% z tytułu zaw. elementów niestalowych takich jak: opony, siedzenia, szyby, tworzywa itp.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 września 2015 r. o godz. 13-tej.
Dodatkowych informacji udziela Dział Zaopatrzenia i Magazynu pod wskazanym numerem telefonu: (15) 832-36-79