Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Fundusze Europejskie

Zapytanie ofertowe - wykonanie zadania pn. "Szlaban wjazdowy i wyjazdowy - teren zajezdni"

Utworzono dnia 27.08.2018

Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. przedstawia poniższą specyfikację i prosi o oferty cenowe do dnia 29.08 2018 r.

Oferty proszę nadsyłać na adres mailowy: wiesiasabat@interia.eu

 

Specyfikacja ofertowa

  1. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania pn. "Szlaban wjazdowy i wyjazdowy – teren zajezdni".
  2. Parametry szlabanu: szlaban 2 ramiona, wyposażony w pętlę indukcyjną, wraz z punktem powiadomień dla "PSZOK".
  3. Dodatkowe informacje:
  • punkt powiadomień dla "PSZOK" zaopatrzony w sygnalizację świetlno-dźwiękową w budynku ZOM.
  • samochody specjalistyczne (autobusy, śmieciarki itp.) wyposażone w piloty stacjonarne – 18 szt.
  • pozostałe samochody i inne pojazdy wyposażone w piloty typu "brelok" - 18 szt.
  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  2. Termin wykonania zadania: od 01.09. do 30.09.2018r.
  3. Kryterium oceny ofert — 100% cena brutto za wykonanie i uruchomienie szlabanów.

Cena musi obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu wykonania zadania.


 

Prezes Zarządu dr Piotr Sołtyk
przyjmuje interesantów
w każdy poniedziałek
od godz. 1200 do 1300

Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Zaktualizuj swoją umowę

Faktura elektroniczna

Faktura elektroniczna

Odbiór odpadów

Jak segregować odpady

Wirtualny Cmentarz

Cmentarz Komunalny w Sandomierzu

Ankieta

Jak ocenisz naszą stronę?

Wyniki

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 383

W poprzednim tygodniu: 480

W tym miesiącu: 1325

W poprzednim miesiącu: 1933

Wszystkich: 187090