8 czerwca 2020 r. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., w ramach platformy Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK) uruchomiło narzędzie umożliwiające dokonywanie opłat za wodę i ścieki w formie elektronicznej. Realizację tej usługi umożliwia tzw. koszyk płatności.
Koszyk płatności to dodatkowa funkcja iBOK’a umożliwiająca dokonywanie płatności internetowych w sposób wygodny, szybki i bezpieczny. Narzędzie dostępne jest dla Klientów posiadających aktualną umowę z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. - Zakładem Wodociągów i Kanalizacji, w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków sanitarnych. Nowa funkcjonalność umożliwia wykonywanie wpłat z tytułu wody i ścieków bez wychodzenia z domu.
Do realizacji płatności internetowych niezbędne jest posiadanie konta w iBOK, dostęp do własnego konta bankowego w wersji elektronicznej poprzez stronę logowania oraz dostęp do usługi Internet.
Platforma iBOK oraz koszyk płatności dostępne są 24h/dobę 7 dni w tygodniu, dlatego dokonywanie wpłat możliwe jest praktycznie w każdym momencie.
Funkcja koszyka płatności to rozwiązanie wygodne i przede wszystkim bezpieczne. Informacje o płatnościach przekazywane są w zaszyfrowanej postaci, a ich wymiana odbywa się przy zastosowaniu protokołu SSL. Dokonywana wpłata trafia bezpośrednio z konta Klienta na konto PGKiM.
Obecnie platforma iBOK oferuje dokonywanie płatności z możliwością logowania do panelu popularnych banków takich jak np. PKO BP SA, Pekao SA, Alior Bank SA, Bank Millennium SA, BNP Paribas Bank Polska SA, Getin Noble Bank SA, Bank Spółdzielczy orazi wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z nowymi narzędziami i korzystania i ich funkcjonalności.