Zarząd Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. zamierza zakupić 5 szt. używanych komputerów, o niżej wymienionych parametrach:
1. Komputery stacjonarne klasy PC w obudowie typu Tower mini lub midi wyposażone w system chłodzenia.
2. Płyta główna obsługująca wskazane w specyfikacji podzespoły - pamięć RAM oraz procesor.
3. Procesor klasy i5/i7, 3 lub 4 generacji, nie niższej.
4. Wymagana ilość pamięci RAM to 8GB o standardzie minimum DDR3.
5. Zintegrowana karta sieciowa Gigabit Ethernet.
6. Zintegrowany układ graficzny i dźwiękowy.
7. Minimum 1 port PS2 do podłączenia klawiatury lub myszy komputerowej.
8. Minimum 4 porty USB w tym co najmniej 1 klasy 3.0 lub 3.1
9. Dysk SSD o minimalnej pojemności 240GB.
10. Zastosowany zasilacz dostosowany do rodzaju płyty głównej, obudowy i pozostałych podzespołów bazowych.
11. Napęd optyczny - nagrywarka CD-R/RW/DVD.
12. System operacyjny Windows 10 Pro PL 64bit - licencja bezterminowa.
13. Pakiet biurowy MS Office 2016 PL - licencja bezterminowa.
14. Gwarancja minimum 12 miesięcy.
Preferuje się ofertę na zestawy komputerowe, a nie na sprzęt składany samodzielnie.
Oferta powinna uwzględniać dostawę sprzętu do siedziby zamawiającego.
Prosimy o nadesłanie niezobowiązującej oferty uwzględniającej wyposażenie wyżej wymienionego sprzętu w monitor oraz wariant oferty bez monitora.
Preferowany monitor używany 24-cale LED FullHD posiadający złącza VGA i/lub DVI/HDMI.
Na wyposażeniu monitora przewód umożliwiający podłączenie urządzenia do komputera.
Oferty można przesyłać drogą e-mailową: wiesiasabat@interia.eu
Na Państwa oferty oczekujemy do dnia 04.12.2018 r.
Kryterium wyboru ofert będzie najniższa cena i parametry zastosowanego sprzętu.