Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Fundusze Europejskie

Dostawa samochodu dostawczego DMC do 3,5 tony na potrzeby realizacji zadań Zakładu Wodociągów i Kanalizacji PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.

Utworzono dnia 02.05.2022

                ZAPYTANIE OFERTOWE

                Na dostawę samochodu dostawczego DMC do 3,5 tony na potrzeby realizacji zadań Zakładu Wodociągów i Kanalizacji PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.

  1. Zamawiający:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o. o.  ul . Przemysłowa 12,
27- 600 Sandomierz.

  1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa samochodu dostawczego ciężarowego o DMC do 3,5 tony na potrzeby realizacji zadań Zakładu Wodociągów i Kanalizacji PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o. w cenie poniżej 130 000 zł netto.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Wymagane parametry techniczne pojazdu:
  1. samochód ciężarowy nowy,
  2. rok produkcji nie starszy niż 2021 r.,
  3. liczba miejsc siedzących wraz z kierowcą – min. 6,
  4. Układ napędowy: − silnik DIESEL od 1900 cm3 do 3000 cm3 , − moc silnika minimum 100 KM, − skrzynia biegów manualna,
  5. Nadwozie: − zabudowa typu DOKA (brygadówka), dubel kabina, − czterodrzwiowy, − skrzynia ładunkowa otwarta , aluminiowa − zamontowany hak,
  6. Wymiary skrzyni ładunkowej: szer. 2000 – 2200 mm, dł. 2500 – 3000mm, burty otwierane na 3 strony,
  7. napęd na przednią oś,  tylna oś na pojedynczych kołach.
  1. Wymagania dotyczące wyposażenia pojazdu:
  1. wspomaganie układu kierowniczego,
  2. poduszkę powietrzną kierowcy i pasażera,
  3. fotel kierowcy z regulacją wysokości,
  4. immobilizer,
  5. ABS,
  6. klimatyzację,
  7. szyby elektrycznie podnoszone,
  8. zamek centralny,
  9. komputer pokładowy,
  10. radio CD,
  11. światła przeciwmgłowe,
  12. hak holowniczy,
  13. koło zapasowe pełnowymiarowe.
  1.  Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 poz. 450) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
  1. Dostawca winien być właścicielem pojazdu lub winien być uprawniony do sprzedaży tego pojazdu przez prawnego właściciela.
  2. Pojazd musi być wolny od jakichkolwiek wad prawnych, obciążeń i roszczeń na rzecz osób trzecich, nie mogą występować w stosunku do niego jakiekolwiek ograniczenia
    w rozporządzaniu oraz nie może być przedmiotem żadnego postępowania administracyjnego bądź cywilnego jak również nie może być przedmiotem zabezpieczenia, w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego lub zajęcia z innego tytułu.
  3. Dostawca przekaże Zamawiającemu pojazd w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy.
  4. Miejsce dostawy, realizacji zamówienia: PGKiM w Sandomierzu Sp. z o. o., ul Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz.
  5. Warunki gwarancji: Dostawca udzieli standardowej gwarancji producenta na okres 24  miesięcy od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego.
  1. Informacje dotyczące składania ofert
  1. Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej.
  2. Termin i miejsce składania ofert: do dnia 20.05.2022 r. do godz. 1000.
  3. Termin otwarcia ofert: 20.05.2022 godz. 1030.
  4. W ofercie należy podać: markę pojazdu, model, typ, cenę netto.
  5. Do oferty należy dołączyć specyfikację techniczną dla oferowanego pojazdu.
  6. Kryterium oceny oferty: cena – 100 %.
  1. Istotne postanowienia:
  1. Z Dostawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza zostanie zawarta umowa.
  2. Dostawca przekaże Zamawiającemu pojazd w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy.
  3. Dostawca wystawi fakturę VAT po podpisaniu protokołu odbioru pojazdu przez strony.
  4. Termin płatności: 21 dni liczone od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Dostawcy do złożenia wyjaśnień
    i uzupełnienia dokumentacji.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania niekompletnej oferty.
  1. Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego – Piotr Chojnacki, tel. 606 675 593, e-mail: piotr.chojnacki@pgkim.sandomierz.pl lub sekretariat@pgkim.sandomierz.pl

 

Prezes Zarządu dr Piotr Sołtyk
przyjmuje interesantów
w każdy poniedziałek
od godz. 1200 do 1300

Internetowe Biuro Obsługi Klienta

Zaktualizuj swoją umowę

Faktura elektroniczna

Faktura elektroniczna

Odbiór odpadów

Jak segregować odpady

Wirtualny Cmentarz

Cmentarz Komunalny w Sandomierzu

Ankieta

Jak ocenisz naszą stronę?

Wyniki

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 330

W poprzednim tygodniu: 480

W tym miesiącu: 1272

W poprzednim miesiącu: 1933

Wszystkich: 187037